بهترین جراح چاقی در تهران با 100 نمونه کار واقعی

Rate this post

جراحی چاقی از قطعی ترین روش های کاهش وزن و لاغری محسوب می شود. با توجه به تغییر در سبک زندگی افراد، امروزه مصرف غذاهای فست فودی بیشتر شده و تحرک افراد نیز کاهش پیدا کرده است. به همین دلیل بسیاری از انسان ها در سراسر جهان از اضافه وزن و چاقی رنج می برند. بروز بیماری های زمینه ای نیز موجب بدتر شدن این شرایط شده و چاقی را به یک دغدغه جدی در تمام دنیا تبدیل نموده است. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های بهترین جراح چاقی به طور کامل آشنا کنیم.

رژیم های غذایی و تمرینات ورزشی متنوعی برای کاهش وزن و رفع این مشکل در نظر گرفته شده اند. پیروی نمودن از آن ها می تواند نقش بسیار موثری در کاهش وزن داشته باشد. اما نکته قابل توجه این است که در برخی از مواقع ممکن است چاقی افراد مفرط باشد و استفاده از رژیم و ورزش نتواند به رفع آن کمک کند. در این صورت می توان از جراحی چاقی برای دستیابی به نتیجه دلخواه استفاده نمود.

دلایل جراحی اضافه وزن و چاقی

شاید بارها این جمله را شنیده باشید که چاقی و اضافه وزن مادر تمامی بیماری ها محسوب می شوند. بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، فشار خون بالا، استخوان درد و … از شایع ترین مشکلاتی می باشد که در پی چاقی بروز پیدا می کنند. به طور کلی افرادی که دچار اضافه وزن هستند بیشتر از سایر افراد در معرض ابتلا به این بیماری ها قرار دارند.

انواع روش های جراحی چاقی

از طرفی چاقی می تواند کیفیت زندگی افراد را نیز به طرز قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد. در بسیاری از مواقع پزشک متخصص از روش های کم تهاجمی برای درمان چاقی استفاده می نماید. اما در صورتی که این روش ها تاثیری در کاهش وزن فرد نداشته باشند، جراحی چاقی توصیه می شود.

اهمیت انتخاب بهترین جراح چاقی

جراحی چاقی روش تهاجمی است که به منظور کاهش وزن سریع انجام می گردد. بنابراین انتخاب بهترین جراح چاقی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا در صورت عدم مهارت و تخصص کافی پزشک، ممکن است بیمار با عوارض جبران ناپذیری مواجه شود. بهترین جراح چاقی پزشکی می باشد که تمامی روش های لاغری را به خوبی بشناسد و از مزایا و معایب انواع جراحی های چاقی آگاهی داشته باشد. از طرفی او باید از نکات ضروری قبل و بعد از جراحی مطلع باشد و تمامی احتمالات را برای کاهش عوارض ناشی از جراحی در نظر بگیرد.

جراحی چاقی
جراحی چاقی

روش های مختلفی برای جراحی چاقی وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی های مختلفی دارند. بهترین جراح چاقی باید در ابتدا سوابق بیماری، مشکلات ژنتیکی، شرایط جسمانی بیمار و … را به طور کامل مورد بررسی قرار دهد. سپس با توجه به نتیجه این بررسی بهترین و موثرترین روش را برای انجام جراحی توصیه نماید. این موضوع نقش بسیار موثری در کاهش عوارض ناشی از جراحی خواهد داشت. بنابراین فراموش نکنید که انتخاب پزشک متخصص و مجرب برای انجام جراحی چاقی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نمونه کار های واقعی دکتر میترا معنوی

بیشتر بدانید=> تاثیر جراحی چاقی بر دیابت

ویژگی بهترین جراح چاقی

نکته قابل توجه در رابطه با انتخاب بهترین جراح چاقی این است که چگونه باید تشخیص داد که جراح خوبی انتخاب نموده ایم. قطعا پزشکان زیادی تحت عنوان جراح چاقی شهر و کشور مورد نظر شما مشغول به فعالیت هستند. بنابراین تشخیص بهترین پزشک می تواند کار سخت و پیچیده ای به نظر برسد. شناخت ویژگی های بهترین پزشک و جراح چاقی می تواند به شما کمک کند تا پزشک بهتری را برای جراحی چاقی انتخاب نمایید. مهم ترین ویژگی های بهترین جراحان چاقی عبارتند از:

  • هر چقدر تعداد جراحی های موفقیت آمیز پزشک در زمینه چاقی بیشتر باشد، بیمار می تواند اطمینان خاطر بیشتری داشته باشد. 
  • از مهم ترین ویژگی های بهترین جراح چاقی، همراهی دلسوزانه و صبورانه او در تمامی مراحل درمان است. بنابراین پزشکی را انتخاب نمایید که قبل و بعد از جراحی به بیمار مشاوره های لازم را ارائه دهد و تا پایان دوران نقاهت با شما همراه باشد.
  • همچنین بهترین جراح چاقی، پزشکی می باشد که رژیم غذایی مناسب بعد از جراحی را برای بیمار خود تنظیم نماید.
  • هر چقدر پزشک از تخصص و تجربه بیشتری برخوردار باشد، احتمال بروز عوارض ناشی از جراحی نیز کاهش می یابد. اما نمی توان امکان بروز این عوارض را انکار نمود. بنابراین بهتر است پزشکی را انتخاب نمایید که در شرایط بحرانی بتواند سریعا به وضعیت شما رسیدگی کند.
  • داشتن مدرک تحصیلی معتبر و تعداد سال های فعالیت پزشک نیز می تواند از امتیازات او محسوب شود.

انتخاب بهترین جراح چاقی

پیدا کردن بهترین جراح چاقی می تواند اطمینان خاطر و آرامش بیشتری را در شما ایجاد نماید. به همین دلیل است که انتخاب پزشک مناسب از جدی ترین دغدغه های بیماران محسوب می شود. اگر می خواهید بهترین جراح چاقی را انتخاب نمایید، بهتر است با کمک روش های زیر پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نظر بیماران را بپرسید

یکی از بهترین روش هایی که می تواند به شما کمک کند تا بهترین جراح چاقی را انتخاب نمایید، پرسیدن نظرات بیماران پزشک است. هر پزشکی را که برای جراحی انتخاب نمایید، قطعا پیش از شما نیز جراحی چاقی انجام داده است. بنابراین شما می توانید از بیماران قبلی او نظراتشان را در رابطه با درمانشان بپرسید.

سوابق پزشک را بررسی نمایید

امروزه صفحات مجازی و سایت ها بهترین فضا برای انتخاب پزشک محسوب می شوند. زیرا بسیاری از پزشکان برتر سوابق کاری خود را در صفحات مجازی به اشتراک می گذارند. در این صورت شما می توانید علاوه بر بررسی سابقه کاری جراح مورد نظر خود، نظر سایر بیماران را نیز راجع به پزشک مطالعه نمایید. همچنین با بررسی این صفحات می توانید اطلاعات دیگری مانند هزینه، مشاوره های قبل و بعد، نحوه جراحی و … را نیز کسب نمایید.

هزینه جراحی را ارزیابی کنید

جراحی چاقی از عمل های نسبتا گران می باشد. زیرا تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده در این جراحی معمولا وارداتی بوده و گران قیمت هستند. بنابراین توجه داشته باشید که به دلیل پرداخت هزینه کمتر روی سلامتی خود ریسک نکنید. از طرفی هرچقدر تخصص و تجربه پزشک در زمینه جراحی بیشتر باشد، دستمزد جراحی او نیز افزایش خواهد یافت.

بیشتر بدانید=> بهترین جراح لاپاراسکوپی

اشتراک گذاری مقاله

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین جراح چاقی
Picture of دکتر میترا معنوی
دکتر میترا معنوی

فلوشیپ فوق تخصصی لاپاروسکوپی پیشرفته و چاقی

خدمات دکتر میترا معنوی

لاپاراسکوپی

جراحی چاقی

سرطان معده

سرطان روده

رسانه های اجتماعی

دکتر میترا معنوی

فلوشیپ فوق تخصصی لاپاروسکوپی پیشرفته و چاقی

عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی آمریکا
عضو انجمن بین المللی IFSO
عضو انجمن جراحان ایران